neděle 31. července 2011

Advík 2011 - den druhý a třetí.

Zklamal jsem. Nejenom že jsem další dny Advíku nekreslil o moc více než v den první, ale na poslední den jsem se ani nevydal a tak jsem se připravil o možnost to dohnat a třeba si konečně nakreslit některé náštevníky a návštěvnice.

29.7.

















30.7.
















V sobotu proběhl křest třetího Vějíře, který jsem si pořídil a nechal si ho podepsat autory.
(Možná bych se tam mohl s něčím kraťoučkým příští rok propašovat..)

















(Ten s tou motykou je Ferda, který se ve Vějíři jenom mihl, ale na nových stránkách Pleache je hrdinou už jenom a jenom on. Doporučuji.) 


 

2 komentáře:

  1. Mám za to, že se vidím v prvém obrázku. Kvalitní skeče, oceňuji!

    Nya-chan Production

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásné, někdo se poznal a není pohoršen, díky moc :)

    OdpovědětVymazat