pondělí 29. října 2012

Lana v růžové

Dobrý den, celý den.
V sobotu proběhlo v MeetFactory zahájení letošního Komiksfestu, které ve mně o
proti posledním ročníkům, zanechalo převážně velice pozitivní dojmy.

Ke kterým hlavně přispělo:
Potkal jsem spoustu kamarádů. 
Získal jsem do Vrány podpis od Jamese O'Barra (byli jsme ti úplně nejposlednější v řadě).
Pořídil jsem si třetí BRUTTO, které obsahuje Nikkarinovu novinku, kterou by si neměl nechat ujít žádný videohráč.

Pořídl jsem si Versus bří Tesařů.
A chvíli jsem si povídal s mým oblíbeným Tomášem Kučerovským, kterého jsem na svůj přepad předem připravil. (Informoval se na mě a pochválil mi to tu. Děkuji převelice.) 


Na místě byl  k dispozici i aktuální katalog KOMIKSFEST!2012, jehož součástí byla, stejně jako loni, brožurka doprovázející soutěž ARNAL 2012.
A Lana v přestrojení za porcelánovou sošku, se do ní propašovala. 


Vyhlášení vítěze se odehraje na slavnostním zakončení letošního ročníku příští sobotu (3.11.) v BIO OKO.

Juch, máme radost.

















Fotky jsou strašné, jak se na fotky z mobilu pořizované v šeru sluší.

Dodatek: V battleu jsem fandil Macabrose Václava Šlajcha.

Žádné komentáře:

Okomentovat